Sunday, February 13, 2011

.::apa lagi ni Soleha::.

ada org tanye aku.
ni 1st time kerja ke?
aah..
nodding and I can read that he's surprised.
dalam pale aku:alien ke aku ni slama ni.umur da 23 baru nk start kije.tp,aku bru je grad.ok kot.lantak lah..

bila org tanye:
awak suka dok umah ke,suke jenjalan?
with my facial expression: dua2.i'll be any which depends on who's by my side.

soalan seterusnye:
mana best.study ke,kerja?
dua2 juge..lalala~
study best sbb tym class xlah strict mcm kerja.then blh pergi lepak bila2 masa saje sbb kawan2 always there.tp tym exam-sape suke?
kerja pulak best sbb thrill kot.its all on ur wise thinking decision.tp yg trase sgt sengal bila dah mcm robot.g kije 8-5.pstu balik.dok diam2.nk g jln,nk pergi mne n dgn sape?ada kengkawan yg ksian kn diri ni pun,duk jauh kot.nk lepak pn,xberbaloi.dak opis,diorg ada gak ajak join men futsal ngan badminton.aku yg xnak..ke aku yg xreti nk men-so-sial-kan diri..huh.

aku cuma rindu..but really cant live with it.moto hidup skrg:
""buatlah apa pun,asal happy.jgn mengelamun walau sminit.haha""

anyway,
not forgetting.ada la jugak org yg sudi nk tman aku spanjang 4bulan aku dok kat shah alam tu.thanx to Nu'man and Fakrul.malas nak pk apa korg pk.hihi..kalu korg tade,tau x mana moto aku bwk aku?jauh xingat wooo..
xlarat nak list tempat2 yg maha banyak smpai moto pn meletup cdi-nye..haha..thanx3~

smlm aku nek bas,balik klantan.
umi ngan abah kurang sehat.sedih sgt masa dengar suara umi dalam fon mintak aku balik.kalau blh,ari sabtu lagi die nak aku balik.tp ada wedding reception abg Adrian kt Bangi.balik pun da mlm.dgn ujan yg sgt lebat.sorry umie~
and yg happy nye.aku sampai je umah,diorg nampak segar sgt.tinggal batuk2 cket lagi.hope to be here for longer.but got to go back in shah alam.i promise u both my darling-ckup bulan 'kekti' balik semula neh..sedia berkhidmat.

sunyi sgt ke idup aku ni?zarif ada,kak iela ngan jojo pn ada.adek ngan amah ada.umie ngan abah pun salu call.Allah pun ada.apa lagi ni Soleha??

No comments:

Post a Comment