Saturday, November 14, 2009

.::amnesia:.

Topik ni agak sensitif kalau org lain yg ckp kt kite yg kite ni sebenarnye nyanyuk...tp bile kite sendiri yg sedar kelemahan ni,jd sedih plk...entahlah nape,tp lately mmg aku salu ada mslh ni..bukti2nya:

1. Aku tertinggal cincin die bagi kt umah mak...pdhl aku yg beriye2 nk cincin tu kn...eheee

2. Aritu sweater hitam die hilang,but then da jumpa...sungguh2 die cerita macam mana blh jumpa.alih2 aku blh tanye, "abg da jupe sweater yg ilang aritu?" xpasal2 kena bebel...

3. Aku ada 3 pen drive...1 da hilang...1 lagi aku mmg xbwk g mane2,ltak kt bilik je (guna time emergency je) dan yg 1 lg,aku sgt syg...aku bwk gi mana2 aku pergi...tp aku da lupe aku ltak kt mane..da la 4Gb plk tuh...tensen!!!

4. Smlm aku da tanye,arini nk aku ambik die kt rumah pukul brape...aku betul2 xingt aku da tanye die...aku tanye balik,pastu die kate aku nyanyuk...sedih nye...\\T_T//

Ada byk lg..tp da xsanggup nk cerita..pelik...byk mkn semut ke?rasenye stakat ni xpnah plk aku turun cafe g order semut...xtau la kalau ade,tp aku lupe...haish~~~~

No comments:

Post a Comment