Monday, November 16, 2009

.::pencarian & pertemuan::.

hohohoho~~~

Kisah berlaku pada 2 hari yg lepas tp xsempat nk update sbb skrg ni actually study week utk aku.tp byk masa da dihabiskan demi mengabadikan diri pada game "my tribe". ni semua salah amah sbb introduce game tersebut lebih kurang 4bulan yg lalu...baru skrg discover keseronokan bermain sebab kali ni bergerak secara duo (eheeee...snggup tido pukul 4 pg demi menjaga tribe2 itu...). ape2 pn,kisah yg aku nk cerita ni berlaku di Pavillion (alah,tempat yang famous amos tu...yg ade kereta jaguar tempampang diruang koran eh,legar dia tu..tau kn..emm,yg tu lah...).

Disebabkan pagi2 lg aku da mengamok2 ajak die teman aku mengambil angin di kL,so die xsempat pn nk mengambil sebarang makanan (aku da isi feul eh, perut aku dul da before mengamok td)...jadi,aku teman la die g makan kejap...cube you all tgk muke die...monyok je,nk makan xlalu,xmakan lapar (sbb xtau brape jam nak kena layan aku abes ber'window2 shopping-an')...ekekekek...sian....

Disebabkan ini adalah kali pertama aku sbgai penduduk Malaysia terutamanya Kuala Lumpur menjejakkan kaki ke Pavillion. sblm ni pernah je kt depan mall ni lalu masa smbutan merdeka tahun lepas..dan aku xmelepaskan peluang mengambil seberapa banyak snap yg boleh..berikut adalah sebagai penanda aras (cet,macam nk ukur cecair dlm bikar je) yg aku pernah smpai cni...ekekekekek...


Sebenarya niat aku nk dtg cni da lama sgt...since aku nmpk pembinaan die lg aku da menaruh impian ni..ceh...emm,betul...cuma yg masalah nye sblm ni,aku xtau aku nk park kenderaan aku kt mane...sekali tu,si mamat pengurus pavi ni call...kate nk buat pameran sempena Krismas coming soon ni...(aku pn xtau apa motif die call aku.mungkin aku ni ada rupe seperti bini si Santa tu kot...ekekekek)...dan inilah masa yg ditunggu2,sebab aku da tau kt mane nk park kete aku...lihat lah:-


Aku ingt nk park kt cni kejap je..takut kena clamp,xcukup duit nk bayar...tp diorg da amek,gantung Eon Bank punye nametag...aku pn terus sedekah je kt diorg..malas nk bising2..lain kali aku boleh beli lg...ngeeeeeeee...

So,meh aku smbung ceritanya lg....aku keluar ngan die...aku da kate, jgn main jauh2, tp die degil... so berlaku lah babak di mana die telah tersesat dalam keramaian... paham2 jela,org kena paksa bercanda ria di kala mata dibebani bantal 4 kilo...


Die pun carik lah aku di merata2 tempat sampai die rasa xlarat sgt...maka berhenti rehat di sebuah koridor...cian kn??kn3???


So,aku pun ckp la dekat pengurus mall tu...aku nk guna kereta aku sekejap....nt aku letak kat situ semula...die bagi...xkn x bagi...nanti aku nangis guling2 kt situ,die nk pujuk?haaaa...
punyelah aku berkejaran cari die nih... terbang sana,terbang cni...you all xpercaya aku terbang?tengok nih...


Aku naik yg depan tu, so aku xberapa nk kelihatan dalam gambar ni...tp kalau you all xnmpk lgsg tu, korang paham2 je la ye apa maksod nye...ekekekekek... (baik kata nampak,eheee). so,at last,aku pn jumpa die, dan die berjanji xmaw degil2 lg....sangat suke....


Anyway, thank you coz bawak aku jenjalan...beshhh and thumbs up babe....sekian...hoho~~~


No comments:

Post a Comment