Sunday, November 1, 2009

.::First time though::.

hola!!
people did say If you would not want to be forgotten as soon as you are dead, either write things worth reading or do things worth writing (Benjamin Franklin). - dipetik dari blog kakak ipar aku..ngeee.. People do said that life is a journey...there should be phases one might gone through...phases that can be good or bad to remember...even he's well prepared for the things or just tangkap muat to go on with the life....

IF I do reflecting my past,a myriad of things I want to share especially about my internal aspect of feeling...tapi bukan semua orang boleh faham kita kan...sekarang ni, aku punye atomic lappy lah yg xjemu2 dengar cerita sedih,gembira,excited n bmacam2 lg lah genre yg ada dari jari2 aku...siang malam,pagi petang..die xpernah complain bosan..cuma kadang2 dia mintak nak refuel battery je kalau aku bebel kat die berjam2...thank you my reddish little lappy...bak kate penceramah kursus kawen semalam,cara yang paling mudah nk menunjukkan rasa cinta adalah melalui panggilan...so from now on aku akan panggil lappy kesayangan aku ni dengan nama baby si comel...ngeeeee.ape?ingat kucing ke?..karot2!!!

Untuk post yg pertama ni malas nk tulis panjang2...lg pn kejap lagi ada class research..ntah apa la yg dr. Hamidah nk ajar lg..padahal semua org da siap buat proposal paper..tinggal present je lg...emmm...k lah u all...aku nk bersiap2...insya Allah aku akan kembali meneruska perjuangan ni lagi....

No comments:

Post a Comment