Thursday, November 26, 2009

.::beraye dalam bas::.

Tepat jam 8.45 mlm,aku tiba di Perhentian Putra... terus g serbu kaunter tiket tanye kat mane bas yg aku akn naik pasni...ye la, bas tambahan... da penuh,die gerak lah..9.15 mlm aku pn gerak...

Ptg td abg bwk aku g bukit permai lg... best, walaupun xsetinggi bukit ampang and xada restaurant, scenery die still tip top!!!

Abg janji aku balik cuti nt die nk bwk aku g tgk movies from morning sampai mlm... i'll redeem it hook or by crook...

Neway, berbalik pd story raye aku... jalan raya tersangat lah famous sbb semua org berpusu2 berkumpul dan berlumba2 bermain di atas nya... tp diorg xmoh ajak bas main sekali...so, terpaksa lah bas merangkak2 ditepi bahu jln sahaja... disebabkan ke-nyet2-an pergerakan, maka aku tiba di Kelantan by 7.50am... abah aku pn siap2 bertakbir dah kt surau... seb bek amah ada nk amek aku...huhu..

Da la xsolat subuh, semayang raye pn xdan...uwaaaaaa~~~

Masa atas bas aku duk dgn sorg akak ni... kak Anis.. die ni buat bisnes computer... cm best je... tau2 je la, aku ni gile bisnes... sbb xde duet je, so hasrat aku terbantut.... xpe2..aku tgh usaha kn ni... uols pn tggu k... my bisnes-thingy is coming soon... abg invest his money for d first time...ang i hope it to be as success as i wish...

K lah... nk beraya plk...salam eid Adha...

No comments:

Post a Comment