Saturday, November 21, 2009

.::tenang::.

Exam esok,tp still terkapai2...kenapa ni...dulu, dapat jadual exam pn da blh palpitation...sekarang ni, esok da nak masuk dewan pn x tau nk baca apa...

Semalam aku g buat hal lagi...sampai pakcik polis sebok2 je nk tau ape aku tgh buat...ekekekekek...kelakor plk bile aku ingat balik kisah tepi jalan
tuh...ish3...soleha...soleha...ape lah nk jadi dgn kamu nih...buku xsempat pegang,farmville pulak xpnah xdijenguk...emm..teruk sungguh...
Exam aku start 23 Nov up to 26 Nov 2009... xopan sungguh department kitorg tu kn,esok nk raye,arini still exam...xpk langsung org perantauan mcm class-mate aku yg dok sabah tu..termasuklah aku, di kota bharu...hohoho balik kampung...

Neway,doakan aku lulus dgn flying colors occay uols...lalalala~~~

No comments:

Post a Comment