Saturday, November 7, 2009

.::SPSS 16.0::.

Memang menguji kesabaran sungguh lappy aku nih...aritu masa nk beli,kakak ipar aku (kaktie) da tnye, 'xpe ke xde dvd player nih?kalau xpenting boleh la beli yang kecik nih...' Dengan berlagaknya aku kate, 'xpenting,xguna sangat pon...kalau nk tgk cite blh je tgk kt internet'... tengok skrg apa da jadi???

Bukan masalah nk tgk cite...aku tgh cbuk buat research proposal...aku nk kne install printer driver,asek2 nk kne g library...pnat!!!!and yang paling penting ialah aku nk install SPPSS aku....aku punye cd,org lain yg blh gune....tau2 je lah pirate punye,2nd degree copier msti da xleh gune....mangkuk-semangkuk2 yg ada.... aku nk analyze data lah...ngok-ngek sungguh diri ini...ckp xpk betul2....


Ape aku nk buat sekarang nih?aku tgk questionnaire aku,questionnaire paper tu pn tgk aku balik...aku rase mcm org bodo,tp paper tu x..die buat aku rase lg bodo adalah....waaaaaaaaaaa...

No comments:

Post a Comment